Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2.
Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji.
3.
Sprawozdanie z międzysesyjnej działalności Komisji.
4.
Informacja Przewodniczącego o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
5.
Sprawozdanie z działalności Wójta Gminy Sulików.
6.
Sprawozdanie z wykonania budżetu Gminy Sulików za I półrocze 2022 roku.
a)
7.1 w sprawie nadania Statutu Gminnemu Ośrodkowi Pomocy Społecznej w Sulikowie,
b)
7.2 w sprawie ustalenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów specjalnych,
c)
7.3 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dotychczas dzierżawioną nieruchomość, na czas określony do trzech lat,
d)
7.4 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dotychczas dzierżawioną nieruchomość, na czas określony do trzech lat,
e)
7.5 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dotychczas dzierżawioną nieruchomość, na czas określony do trzech lat,
f)
7.6 w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie kolejnej umowy na dotychczas dzierżawioną nieruchomość, na czas określony do trzech lat,
g)
7.7 zmieniająca uchwałę w sprawie ustalenia górnych stawek opłat ponoszonych przez właścicieli nieruchomości za usługi w zakresie pozbywania się z terenu nieruchomości odpadów komunalnych oraz nieczystości ciekłych,
h)
7.8 zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sulików,
i)
7.9 zmieniająca uchwałę w sprawie sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Sulików i zagospodarowania tych odpadów,
j)
7.10 w sprawie pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi,
k)
7.11 w sprawie określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości na terenie gminy Sulików,
l)
7.12 w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Sulików,
m)
7.13 w sprawie zmian w budżecie Gminy Sulików na rok 2022.
8.
Interpelacje i zapytania radnych.
10.
Odpowiedzi na pytania i wnioski.
11.
Sprawy różne i informacje.